Toimitusehdot

Tuotteiden toimitusaika on Postin tai Matkahuollon kautta toimitettavissa tilauksissa 3-5 arkipäivää. Tuotteet lähetetään pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta.

Saat tilauksestasi tilausvahvistuksen sähköpostiisi tilauksen jälkeen. HUOM! Mikäli et saa tilausvahvistusta antamaasi sähköpostiosoitteeseen, emme ole vastaanottaneet tilaustasi. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluun. Toimitamme tuotteita ainoastaan kotimaahan.

Hinnat

Tuotteen voimassaoleva hinta on verkkokaupassa mainittu hinta tilausta tehdessä. Kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveroa tuotteen verokannan mukaan. Arvonlisävero on eritelty tilauksen mukana tulevassa kuitissa. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja Auran Tassupuoti pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin, sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen tai peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden, varaston inventointivirheiden ja verkkokaupan toimintahäiriöiden johdosta.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaupanteon yhteydessä saatavia asiakastietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Maksuehdot

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Auran Tassupuoti-verkkokaupan yleiset ehdot.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn maksuehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla [PDF]

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot [PDF]

Collector-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste [PDF]

Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]

OP Osta laskulla -tuoteseloste

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, jossa näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteita vain Suomeen, Postin ja Matkahuollon välityksellä.

Toimituskulut sisältävät myös pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Seuravat toimitustavat ovat mahdollisia:

Postipaketti

  • Toimitus postitoimipaikkaasi 3-7 työpäivässä

  • Sähköinen saapumisilmoitus tekstiviestinä, sähköpostina tai iPost-kirjeenä

  • Toimituskulut 5,90€ / lähetys

  • Yli 100€ tilaukset ilman toimituskuluja

Postipaketti valitsemaasi Postin toimipisteeseen

  • Toimitus valitsemaasi postitoimipaikkaan 3-7 työpäivässä

  • Sähköinen saapumisilmoitus tekstiviestinä, sähköpostina tai iPost-kirjeenä

  • Toimituskulut 5,90€ / lähetys

  • Yli 100€ tilaukset ilman toimituskuluja

Postin kotiinkuljetus (Ovelle-paketti)

  • Kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana klo 21 mennessä. (Muista antaa puhelinnumerosi, jotta toimitusajankohta voidaan sopia.)

  • Toimituskulut 14€ / lähetys

Postipaketti SmartPOST -pakettiautomaattiin

  • Toimitus valitsemaasi SmartPOST-automaattiin 3-7 työpäivässä

  • Sähköinen saapumisilmoitus ja lokerokoodi tekstiviestinä. (Muista antaa matkapuhelinnumerosi)

  • Toimituskulut 5,90€ / lähetys

  • Yli 100€ tilaukset ilman toimituskuluja

Toimitus erillissopimuksella

  • Mikäli olet sopinut kanssamme jonkin poikkeavan toimitustavan (esim. noudon liikkeestämme), voit käyttää tätä vaihtoehtoa jolloin toimituskulut jäävät pois.

Matkapuhelimen numeron antamalla saat saapumisilmoituksen suoraan puhelimeesi kun tuote on noudettavissa postista.

Toimitusajat

Normaalit varastotuotteet lähtevät varastostamme 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli tilaus viivästyy, informoidaan siitä asiakasta sähköpostitse. Emme vastaa Postin toimitusviiveistä.

Saat tilauksestasi tilausvahvistuksen sähköpostiisi tilauksen jälkeen. Käsiteltyämme tilauksesi saat sähköpostiisi tarkemmat tiedot toimitusajasta, sekä paketin seurantakoodin.

Palautusehdot

Noudatamme Kuluttajansuojalakia ja Kuluttajaviraston verkkokauppaohjetta. Tämä tarkoittaa sitä, että voit tutustua tuotteeseen rauhassa kotona ja sovittaa sitä tarvittaessa, kuten voisit tehdä normaalisti liikkeessäkin asioidessa. Jos tuote ei ole sopiva tai se ei vastaa odotuksiasi olet oikeutettu palauttamaan sen 14 vuorokauden kuluessa tilauksen saamisesta.

Palautusoikeus ei koske avattuja ruoka- tai lisäravinnepakkauksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen.

Hyvitämme maksamasi kauppasumman toimituskuluilla vähennettynä tilauksesi maksutavan mukaisesti kun olemme vastaanottaneet palautuksen.

Likaantuneita ja koiran-/kissankarvaisia tuotteita emme ota palautuksina vastaan. Ne joko palautetaan asiakkaalle tai palautussummasta vähennetään 20% puhdistusmaksu.

Mikäli haluat palauttaa toimitetut tuotteet, pakkaa ne takaisin niiden toimituslaatikkoon (tarkista että se on vielä siinä kunnossa että se kestää matkan takaisin) ja vie laatikko lähimpään Postin toimipaikkaan.

Liitä mukaan alkuperäinen lähete ja vapaamuotoinen kuvaus siitä mitä palautat, sekä maininta mahdollisesta vaihdosta toiseen tuotteeseen jos olet siitä meidän kanssamme sopinut. Muista liittää myös tilinumerosi mukaan jotta voimme maksaa palautuksen!

LUNASTAMATON PAKETTI

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja pakkauskuluja 20 euroa.

PALAUTUSOIKEUS RAUKEAA MIKÄLI:

  • Tuotetta on käytetty, se on likainen, tai siinä on esim. koiran-/kissankarvoja

  • Läpinäkyvään muoviin tai muuhun tiiviiseen pakkaukseen pakattu tuote on avattu.

  • Koiran ruuaksi tai turkin hoitoon tarkoitetun tuotteen paketti on avattu. (ruoka, makupalat, shampoot jne.)

Virheellisillä tuotteilla on aina palautusoikeus.

Reklamaatiot ja kuljetusvauriot

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla info@aurantassupuoti.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Tuotetiedot

Myyjä ei vastaa tuotteiden tietojen ja kuvausten virheistä ja pidättää oikeuden muuttaa tietoja ilman eri ilmoitusta. Älä tilaa tuotetta, jos et ole täysin ymmärtänyt tuotteen kuvausta. Jos tuotetiedot ovat epäselvät, ota yhteyttä, niin kerromme lisää tuotteesta. Tuotekuvat ovat viitteellisiä. Kaikki oikeudet pidätetään.

Ylivoimainen este (Force Majeure)

Auran Tassupuoti ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Auran Tassupuodin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Auran Tassupuodin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.